Agnes Thompson Slytherin Uczeń Klasy VII Gracz Quidditcha
Różdżka : 12 i 1/4 cala, giętka, drzewo różane, włos z grzywy jednorożdżca. Jest wspaniała do Obrony Przed Czarną Magią. Tytuł : Administrator Cechy Genetyczne : wężousta Statystyki : - miotlarstwo: 15+3
- zaklęcia: 10
- transmutacja: 5
- obrona przed czarną magią: 15
- wróżbiarstwo: 0
- eliksiry: 17
- opieka nad magicznymi zwierzętami: 3
- zielarstwo: 5
- historia magii: 0
- numerologia: 0
- runy: 0 Liczba postów : 306 Join date : 12/09/2010 Age : 30
| Temat: Statystyki Nie Paź 31, 2010 5:23 pm | |
| Może niektórzy zauważyli, że we wzorze karty postaci są statystyki. Co to jest? Nic innego jak punkty waszych umiejętności w poszczególnych kategoriach. Ilość punktów zależy od klasy lub wieku czarodzieja.
Statystyki to:
- miotlarstwo: jak dobrze umiesz latać na miotle i grać w quidditcha
- zaklęcia: rzucanie prostych zaklęć typu otwieranie zamka
- transmutacja: zamienienie czegoś w coś innego, np. szczura w kielich
- obrona przed czarną magią: rzucanie zaklęć obronnych i zaklęć do pojedynków
- wróżbiarstwo: zdolność do przewidywania przyszłości
- eliksiry: zdolność do tworzenia eliksirów, mikstur lub zupy jarzynowej w przypadku małej ilości punktów
- opieka nad magicznymi zwierzętami: zdolność do poskramiania zwierząt magicznych i opieki nad nimi
- zielarstwo: roślinyki, ach te roślinki. Trzeba wiedzieć które są trujące lub niebezpieczne
- historia magii: pamięciówka typowa. Prawie jak nasza historia.
- numerologia: numerki, cyferki. szyfry lub zagadki
- runy: starożytny język
Ilość punktów:
Uczeń Klasy I: 20 pkt
Uczeń klasy II: 30 pkt
Uczeń Klasy III: 40 pkt.
Uczeń Klasy IV: 50 pkt.
Uczeń Klasy V: 60 pkt.
Uczeń Klasy VI: 70 pkt.
Uczeń Klasy VII: 80 pkt.
przedziały wiekowe:
20-30 lat: 90 pkt.
31-40 lat: 100 pkt.
41-50 lat: 110 pkt.
51-60 lat 120 pkt.
61-70 lat 130 pkt.
71-80 lat 140 pkt.
>81 lat 150 pkt.
Dodatkowe punkty:
Aurorzy +20 pkt. (obrona przed czarną magią) Gracz Quidditcha (szkolny): + 3 pkt (miotlarstwo) Prefekt: +4 pkt..(zaklęcia) Gracz Quidditcha (zawodowy): +10 pkt (miotlarstwo). Zakon Feniksa i Śmierciożercy: +40 pkt.(zaklęcia i/lub obrona przed czarną magią) Pracownik Ministerstwa Magii: +5 pkt (obojętnie). Ktoś kto jest np. śmierciożercą może przeznaczyć dodatkowe punkty do zaklęć lub OPCM. 40 pkt nie dotyczy każdej statystyki z osobna, tylko jednej. W () jest podana statystyka do której można dodać pkt.
Nie wiesz o co chodzi? Najpierw musisz wiedzieć do jakiego przedziału należysz. Czy do klasy, bo jesteś uczniem, czy do wieku, bo ukończyłeś szkołę? Załóżmy, że jesteś w VII klasie.W takim razie masz 80pkt. Jesteś jeszcze graczem quidditcha w szkole, więc zyskujesz dodatkowo 3 pkt. 80 pkt. rozkładasz jak chcesz na poszczególne statystyki. Swoje dodatkowe przeznaczasz na miotlarstwo. Twoje statystyki przykładowo tak by wyglądały: - miotlarstwo: 20 + 3 - zaklęcia: 10 - transmutacja:15 - obrona przed czarną magią: 20 - wróżbiarstwo: 0 - eliksiry: 15 - opieka nad magicznymi zwierzętami: 0 - zielarstwo: 0 - historia magii: 0 - numerologia: 0 - runy: 0 | |
|